Jäsenpalvelu

JHL verkkosivut

OmaJHL

Jäsenpalvelu oma JHL:ssä voit

• Päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Kun nämä tiedot ovat ajan tasalla, saat juuri sinulle tarkoitetut viestit.
  • Maksaa jäsenmaksusi.
  • Ilmoittaa uudesta työsuhteesta, tilata esitäytetyn perintäsopimuksen.
  • Hakea yhdistyksen vaihtoa.
  • Ilmoittautua kurssille.
  • Ilmoittaa eläkkeen alkamisesta.
  • Ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta – esimerkiksi jos jäät perhevapaalle.
  • Ilmoittaa kaikista muutoksista jotka vaikuttavat jäsenyyteen.
  • Tilata uuden jäsenkortin.

OmaJHL:n kautta pääset myös tarkistamaan myös erityiset jäsentarjoukset.

Työttömyyskassa

Tietoa työttömyysturvasta ja työttömyyteen liittyvistä asioista

JHL-opisto

Tutustu JHL-opiston kurssitarjontaan ja etsi lisätietoja kursseihin liittyvistä käytännön asioista

OmaJHL

Kirjautuminen JHL:n jäsensivuille, jäsenpalveluihin ja työttömyyskassan palveluihin

Liity jäseneksi

Ammattiliitto on enemmän! Ilman ammattiliittoja ja niiden jäseniä ei olisi yhteisiä työelämän pelisääntöjä. Ammattiliitot neuvottelevat, sopivat ja valvovat – tekevät työtä joka päivä sen eteen, että suomalaisessa työelämässä työntekijöitä kohdellaan oikeudenmukaisesti ja kunnioittavasti.

Jäsenedut

Palveluja jäsenille

Tutustu myös näihin jäsenetuihin:

JHL Shop

JHL-SHOP on Julkisten ja hyvinvointialojen liiton verkkokauppa. JHL-SHOPiin on valittu laadukkaita merkkituotteita. Suosimme kotimaisuutta ja painotamme ekologisesti kestäviä ja eettisesti valmistettuja tuotteita. Kaikkien toimitusten kiinteä toimitus- ja kuljetusmaksu on vain 4,00 euroa.

Muiden yhdistysten kotisivut